joi, 6 noiembrie 2008

Recunostinta

Imi voi arata recunostinta fata de binefacerile Domnului, printr-o purtare mai buna, prin dragostea fata de cei din jur, prin ascultarea fata de porunciile Lui, prin atragerea prietenilor spre Mantuire.

Putem infrunta sentimentul de nemultumire, gandindu-ne de exemplu, la oamenii care nu a ce sa manace, sau ce sa imbrace, sau care au probleme in familie (divorturi, decese, certuri intense); sau chiar gandindu-ne la ceea ce Isus a indurat pentru noi: batjocuri, bataie, ura, si in final moarte. Ne dam seama astfel ca micile noastre nemultumiri (mi-ar fi trebuit Puma in loc de XingXongXing), sau suferinte (m-a parasit prietena/prietenul), in comparatie cu altii care sufera din cauza ca au pierdut pe cineva drag, sunt mult mai mici, aproape nesemnificative. Putem astfel observa ca Dumnezeu ne iubeste, ne ocroteste si ne da ceea ce este mai bun, desi uneori nu ne dam seama. Ar fi multe chestii de zis, da mi lene sa le scriu.

Consider ca in acest sfarsit de an ar trebui sa-I multumesc Domnului pentru ca a fost cu mine in incercarii, in suferinte ca m-a binecuvantat cu o gramada de binecuvantari, ar mai trebui sa-I multumesc ca in acest an am fost mai fericit si mai implinit decat anii trecuti, ca m-am distrat mai mult, ca am simtit adrenalina mai mult, ca mi-am facut prieteni mai multi si mai adevarati, ca a fost cu mine in momentele cand faceam ce nu gandeam, si multe alte lucruri He knows,./,v/zx,/.s,cn.vc,m./vcnm,/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu