miercuri, 12 noiembrie 2008

Ce aş schimba eu în biserica mea?

Primul lucru pe care l-aş schimba în biserica mea ar fi închinarea prin laudă. Cred că este un lucru vital care ar trebui făcut. Poate ar trebui să facem ceva cursuri sau ceva lecţii, nişte seminri pe tema aceasta.

După părerea mea ar trebui să cântăm mai cu pasiune pentru EL, cu dedicare şi cu multă atenţie la ceea ce cântăm. Eu zic că ar fi necesară o trupă de laudă şi închinare special dedicată acestui scop şi care să menţină o astfel de atmosferă la tineret. O trupă în stare să se dăruiască acestei slujbe spre lauda lui Dumnezeu.

Al doilea lucru pe care noi tineri ar trebui să-l facem ar fi schimbarea gândirii într-una care să fie ca a Lui şi să căutăm voia Lui în tot ceea ce facem. Ar trebui să revenim la un obicei mai vechi: să facem grupuri de rugăciune care ar fi foarte benefice pentru biserică în întregime dar şi pentru tineri; pentru a ne cunoaşte mai bine unii pe alţii şi a forma legături care ori nu există, ori trebuie întărite.

În încheiere doresc să mulţumesc Domnului pentru că am putut scrie aceste cuvinte şi mulţumesc echipei Respir pentru că tot m-au stresat ca să scriu (e un lucru bun), de aceea încurajez pe toţi tinerii să scrie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu