joi, 6 noiembrie 2008

Nu vă îngrijoraţi dar de ziua de mâine


Dacă ar trebui să caracterizez anul 2007 într-o frază, aş zice: “Cât de nepătrunse sunt lucrările Tale, Dumnezeule şi ce mare este numărul lor...” (Ps.139:17). Anul acesta am încheiat o etapă importantă din viaţa mea de student (cu un examen de licenţă şi unul de disertaţie). Îi sunt deosebit de mulţumitoare lui Dumnezeu pentru felul minunat în care a condus lucrurile. Nu are rost să vorbesc aici despre rezultate, pentru că atenţia nu trebuie concentrată asupra vreunui om sau asupra lucrurilor pământeşti, ci asupra Celui care le-a rânduit pe toate. În toate încercările prin care am trecut, L-am văzut pe El la lucru şi nimeni şi nimic nu a putut să intervină în planurile Lui; pentru că atunci când Dumnezeu îşi întinde mâna asupra copiilor Săi, nu există profesor prea sever sau subiect prea dificil sau vreme prea furtunoasă sau căldură prea mare sau vreo altă piedică ce să stea împotriva hotărârii Lui.

Am zis că anul acesta am încheiat o etapă în studiile mele, dar totodată am început una nouă – una la care nu mă aşteptam, una care a venit ca un cadou deosebit din partea lui Dumnezeu pentru mine şi anume o bursă de studiu pentru doi ani într-o universitate din Danemarca. Dumnezeu avea pregătite pentru mine experienţe cu totul speciale şi lecţii cu totul deosebite şi sunt bine încredinţată că lucrarea Lui în mine şi prin mine va continua şi în 2008. Îndemnul meu pentru voi pentru anul care urmează e cel scris în Matei 6:33-34 “Căutaţi întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra. Nu vă îngrijoraţi dar de ziua de mâine...” Este o promisiune minunată pe care Dumnezeu ne-o face în Cuvântul Său; noi trebuie doar să alegem să trăim în fiecare zi pe baza ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu