luni, 10 noiembrie 2008

Sacrifiu

“L-au îmbrăcat într-o haină de purpură, au împletit o cunună de spini şi I-au pus-o pe cap. Apoi au început să-I ureze şi să zică: Plecăciune, Împăratul iudeilor! Şi-L loveau în cap cu o trestie, Îl scuipau, îngenunchiau şi I se închinau. După ce şi-au bătut astfel joc de El, L-au dezbrăcat de haina de purpură, L-au îmbrăcat în hainele Lui şi L-au dus să-L răstignească. ‘’ (Marcu15 :17-20)

Mi se face groază de fiecare dată când citesc asta; nu e vorba de un ticălos, de un hoţ sau de un criminal, e vorba de Fiul lui Dumnezeu. Şi mai tulburător e faptul că s-a lăsat în mâinile lor de bună voie, putea să-i pedepsească într-o clipă, dar a ales să îndure. A dat tot ca să mă ia înapoi şi pe mine (suma de greşeli şi răutate şi egoism şi rebeliune).

Mi se face ruşine pentru că El merită să-i dau tot; şi din nou când privesc la mine văd că încă mai păstrez lucruri pentru propria persoană. Se apropie Paştele şi mi-aş dori ca de data asta să fie diferit: vreau să renunţ la egocentrism, în fiecare domeniu, vreau să renunţ la preocupări inutile, la timp pierdut aiurea, la sentimente fără rost...aş vrea ca săptămâna asta să pot trăi în fiecare zi în prezenţa Lui...măcar săptămâna asta...Ştiu că e imposibil pentru mine, dar aştept ajutor de la Isus al meu. El şi numai El mă poate scăpa de mine. DA! Pentru că nu e nici un lucru pe care să nu-L poată controla, schimba sau supune. De ce? Pentru că e Dumnezeul viu!

Asta e săptămâna în care vreau să-mi amintesc asta. E viu. Şi e real. Cel mai real. Timpul nu s-a oprit la batjocurile enumerate mai sus...a curs în continuare..şi L-a vazut pe Dumnezeu stingându-se...pentru ca apoi sa-L vadă biruind moartea, înălţându-se pur şi simplu în glorie! Vreau ca săptămâna asta să nu iau aceste adevăruri ca pe nişte banalităţi pe care le aud în fiecare an, căci nu sunt deloc asta! Sunt adevăruri care conţin în ele atâta putere şi de fapt conţin sursa întregii mele existenţe.Vreau să stau în respect şi admiraţie faţă de Cel ce e vrednic şi aş vrea să pot să Te iubesc Isuse nu pentru că m-ai mântuit sau pentru că-mi oferi în fiecare zi aşa multe binecuvântări..vreau să te iubesc pur şi simplu pentru ceea ce eşti Tu!

Declar că Tu eşti viu! Pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu