sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Prietenia


Despre acest subiect sincer îmi pare rău ca nu am prea multe cunoştinţe pentru a-mi putea spune opinia fiincă nu am avut de unde, de la cine să învăţ şi să pun în practică, dar din experienţa mea de 18 ani de viaţa şi mai ales din ultimii ani de studiu, ştiu totuşi ceva. Exista 3 tipuri de prietenii.

1. PRIETENIA CU DUMNEZEU
Acest caz se referă la o relaţie apropiată dintre om şi Tatăl lui ceresc. O astfel de relaţie în general se stabileşte în timp pe masură ce Îl cunoaştem tot mai mult şi acceptăm cu bucurie să trăim după voia Lui. Spre deosebire de o relaţie dintre 2 persoane, în cazul acestei relaţii avem siguranţa 100% ca El deja ne iubeşte, ne cunoaşte şi este prietenul nostru chiar înainte să ne dăm noi seama cine suntem.
El deja ”ne ţine sub aripa Lui ocrotitoare“, noi trebuie doar să acceptăm.

2. PRIETENIA ÎN GRUP
Acest caz se referă la o relaţie dintre mai multe persoane, în care există o legătură colegială de a face împreună un anumit lucru, de a purta anumite discuţii în grup, de a organiza împreună ceva, cum facem noi tineretul de la biserică.

3. PRIETENIA DINTRE O FATĂ ŞI UN BĂIAT.
… Acest caz se referă la o relaţie apropiată dintre un băiat şi o fată, în care există un sentiment de iubire reciprocă mai puternic decât cel de grup. … mai mult de atât nu pot spune pentru simplu motiv că nu stiu, nu am avut niciodată ocazia să trec printr-o astfel de relaţie de prietenie şi astfel am 0% experienţă în acest domeniu.

Tot acest text a fost scris pe baza experienţei mele şi nimic altceva. Pe baza cunoştinţelor mele am realizat chiar o schemă a prieteniei în funcţie de structura şi importanţa ei :

nr.3 --prietenia dintre băiat şi fată are o
importanţă mai mare decât cea de
grup şi este inclusă în prietenia de grup.

nr.2--prietenia de grup este cea mai puţin
importantă, include prietenia dintre băiat
şi fată şi este inclusă în prietenia cu Tatăl.


nr.1--prietenia cu Domnul este cea mai
importantă şi include toate celelalte
categorii de prietenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu