marți, 18 noiembrie 2008

Iertarea

Să ierți şi să fi iertat înseamnă să eliberezi şi să fi eliberat.Din experiența mea ştiu că atunci când ierți pe cineva uiți detaliile disputei şi pur şi simplu eşti liber. Ştiu că atunci când am realizat că fără Dumnezeu viața mea nu are sens mi‐am dat seama de mulțimea păcatelor pe care le‐am făcut şi am constatat cǎ doar Isus mǎ poate ierta, doar El poate sǎ taie lanțurile ce mă țineau; mi‐am cerut iertare şi povara mi‐a fost luată de Isus, care a murit pe cruce pentru mine şi pentru tine.
Domnul e îndurător şi iertător. Ştiu că de fiecare dată când păcătuiam, cădeam şi zidul dintre mine şi El se ridica tot ma sus. Veneam înaintea Lui şi îmi ceream iertare. Pe urmă tot aşa: păcătuiam, îmi ceream iertare; păcătuiam din nou, îmi ceream iertare şi la un moment dat mi‐am zis că nu se mai poate; că de fiecare dată când îmi ceream iertare, a doua zi iarăşi cădeam. Însa El m‐a învățat că de fiecare dată când greşeam şi veneam să‐mi cer iertare El mă primea cu brațele deschise.
Şi ştiu că de acum, orice s‐ar întâmpla, eu tot la El mă voi duce.

2 comentarii:

  1. uai, andreea, sunt asa de incantata sa te citesc! ma uimeste cat de frumos lucreaza Dumnezeu in viata ta :)
    Keep going! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. "Din experiența mea ştiu că atunci când ierți pe cineva uiți detaliile disputei şi pur şi simplu eşti liber." -superba experienta impreuna cu descoperirea "eu tot la El mă voi duce".
    Observator.

    RăspundețiȘtergere