vineri, 7 noiembrie 2008

Cel mai mare Dar


Când rostesc cuvântul Dragoste,..parcă mă cuprinde un fior.

Mă gândesc la multe lucruri,...şi totuşi parcă sunt puţine în lumea în care trăim,..

dar defapt ce înseamnă acest cuvânt? Oare este mai mult decât un sentiment care îl ai pentru o persoană sau pentru ceva anume?
Dragostea,....este cea ce ne-a aratat Dumnezeu,...este modul practic de a trăi pentru altcineva.

Desigur Dragostea are mai multe părţi,..însă cea ce-mi vine mie acum în minte,..şi cea ce am înţeles în viaţă, este că dragostea înseamnă a renunţa la mine, la gândurile mele, la planurile mele,..la tot ce mă cuprinde pe mine pentru Dumnezeu.. De ce? pentru că Dumnezeu Însuşi din Dragoste pentru noi, a renunţat la Sine, la glorie, la bogăţie şi la slava sa cerească...pentru a se întrupa în corpul acesta uman, care este atât de sensibil şi afectuos,..a venit aici pe pământ smerindu-Se adânc într-o iesle,..între vite,...ca în final să mă salveze pe cruce,...rugându-Se pentru mine!

Asta înţeleg eu prin dragoste,...defapt tot ce a facut Dumnezeu a facut din Dragoste pentru noi,...suntem tineri, suntem plini de viaţă, avem energie, suntem sănătoşi,...toate acestea mie îmi vorbesc,..şi îmi şoptesc Dragostea lui Dumnezeu faţă de pământeni!!!! Dumnezeu este sursa Dragostei!

“Acum, dar, rămân aceste trei: credinţa, nădejdea, şi dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.” 1 Corinteni 13:13

Dragostea este defapt cel mai mare Dar, este cea mai puternică armă care ne-a lăsat-o Dumnezeu de-a putea supravieţui pe acest pământ. Totodată cred că avem această datorie să răspândim această Dragoste, ca cei din jur să ajungă la Sursa Dragostei, care este Domnul nostru Isus Hristos! Acest subiect este foarte mare şi cuprinde multe aspecte ale vieţii noastre, însă un lucru e sigur: Toate pe acest pământ vor trece şi vor pieri, lucrurile materiale,... chiar şi noi vom îmbătrâni, ne vom schimba,....însă Dragostea nu va pieri niciodată!!!! Multumesc Doamne, pentru acest Dar, de a iubi, şi de a fi iubit!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu