sâmbătă, 22 noiembrie 2008

De câte ori să iert?

Doamne, de câte ori să iert pe fratele meu când va păcătui împotriva mea? Până la şapte ori?’ Isus i-a zis: ’Eu nu-ţi zic până la şapte ori, ci până la şaptezeci de ori câte şapte.’.” „Şi chiar dacă păcătuieşte împotriva ta de şapte ori pe zi şi de şapte ori se întoarce la tine şi zice: ’Îmi pare rău’ – să-l ierţi.”

Domnul Isus ne spune să iertăm pe fraţii noştri de oricâte ori ar greşi împotriva noastră, deoarece El vrea să fim ca El, smeriţi înaintea lui Dumnezeu. Dumnezeu ne iartă orice păcat dacă noi ne punem toată credinţa în El, şi acceptăm în viaţa noastră pe Domnul Isus ca Mântuitor al sufletelor noastre. El nu a murit degeaba, ne-a iertat şi când era batjocorit, scuipat şi bătut şi chiar în momentul în care şi-a dat duhul pe cruce la Golgota. Pentru că dacă nu iertăm noi stăm în faţa lui Dumnezeu şi nu vom avea curajul să cerem iertare pentru că ne vom aduce aminte că nu am iertat. Este greu să ierţi deoarece de multe ori simţi nevoia de răzbunare, aşa că trebuie să cerem ajutor de la Domnul ca să ne dea puterea să iertăm pe fraţii noştri.

"Şi, când staţi în picioare de vă rugaţi, să iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru care este în ceruri, să vă ierte greşelile voastre" (Marcu 11:25).

Îţi dai seama dacă ai iertat pe cineva, dacă uiţi ce s-a întâmplat sau cu ce a greşit împotriva ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu