joi, 6 noiembrie 2008

Mi-a aratat calea Lui

De multe ori Dumnezeu ingaduie probleme in vietile noastre dar asta nu inseamna ca El nu ne iubeste sau nu ne doreste binele. In final “toate lucrurile lucreaza spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu”. El intodeauna stie ce este mai bine pt noi..chiar daca de multe ori planurile noastre nu coincid cu planurile Lui. El ne-a creat si este normal sa ne cunoasca, chiar mai bine decat ne cunostem noi insine. Ne promite ca ne va purta de grija si niciodata nu ne va lasa singuri:

“ Caci Eu stiu gandurile care le am cu privire la voi , zice Domnul, ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde”( Ieremia 29:11)

Atata timp cat vom avea ochii atintiti spre vesnicie, spre viata de dincolo, spre locul pe care il pregateste Dumnezeu pt noi, nu ne vom mai ingrijora de viata aceasta, de ce vom manca sau cu ce ne vom imbraca pt ca El va purta de grija. (Matei 6:25-27)

Vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru rabdarea care a avut-o cu mine, pentru viata noua care am descoperit-o in El, pentru ca mi s-a descoperit si acum pot privi viata din perspectiva cerului. Ii multumesc pt ca anul acesta m-a cercetat si mi-a aratat calea Lui. Chiar daca voi cadea stiu ca El va fi cu mine si imi va da puterea sa ma ridic aratandu-mi drumul pe care trebuie sa merg.

“ Eu- zice Domnul, te voi invata , si-ti voi arata calea pe care trebuie sa o urmezi, te voi sfatui si voi avea privirea indreptata asupra ta” (Ps 32:8)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu