joi, 6 noiembrie 2008

Multumesc Tata!

Multumesc Tata!

Un an in care am invatat sa cred in ce-mi promite El; mi-a promis o viata din belsug...si mi-a dat-o. O vad oglindita in tot ceea ce am trait in 2007: atata bucurie, uneori amestecata cu atata durere...dar am trait din plin! Atat de multe momente pline de Dumnezeu, altele fara sa simt prezenta Lui si avand impresia ca rugaciunile se opresc in tavan, pt ca apoi sa primesc raspuns. Parinti care fac totul pt mine, cu toate ca de multe ori nu stiu cum sa-i rasplatesc. O idee extraordinara, care ii apartine Lui, a fost faptul ca pe tot parcursul anului, mi-a scos inainte oameni asa frumosi din toate punctele de vedere...prieteni!

Nu as vrea sa omit nimic din tot ce mi-a dat, dar chiar sunt prea multe ca sa incapa in cateva randuri: camin, hrana, mare si nisip, cirese, fulgi, jocuri, rasete, iarna si primavara, vara si toamna...

De ce sa profitam noi de tot ce e al Lui?

Cred din toata inima ca El vrea sa facem asta, cred ca ne-a umplut de binecuvantari pt ca ne iubeste nelimitat si neconditionat. Si mai cred ca prin simplul fapt ca recunoastem toate acestea ii aducem multumiri...si printr-un cantec, printr-o rugaciune, apreciind tot ceea ce primim si mai ales iubindu-L la modul suprem.

Iti multumesc Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu