joi, 6 noiembrie 2008

Contraste

Gândindu-mă la ce să scriu legat de acest subiect, îmi ziceam că mai întâi trebuie să aflu ce beneficii o să-mi aducă faptul că sunt mulţumitoare lui Dumnezeu. Dar rugându-mă, mi-am schimbat atitudinea. De ce tot timpul mă pun mai întâi pe mine? Tot anul în cercul motivatiilor mele se învârteau “eu”, “mie” şi “al meu”. Nu. Acum va fi altfel. Măcar aceste ultime zile vreau să le petrec căutând să-I fac plăcere Lui şi să-I aduc bucurie Lui. Şi El se bucură când mă vede mulţumită şi mulţumind!

Doamne, când mă uit la anul care a trecut, văd un contrast mare între mine şi Tine.

Sunt copleşită în primul rând că la inconsecvenţa mea Tu ai răspuns cu inimaginabilă credincioşie. De atâtea ori am dat dovada de indiferenţă şi Te-am lăsat undeva in spatele planurilor şi viselor ce nu puteau fi numite decât “ale mele”. Am lăsat să treaca zile fără să-ţi vorbesc şi totuşi, Tu ai rămas cu aceeaşi dragoste pentru mine. De fiecare data ai fost gata să mă primeşti înapoi.

Deşi Numele Tău rareori prefigura în lista priorităţilor mele, eu mă aflam mereu în mâna Ta, privită cu aceeaşi caldura de ochii Tai. Cand îmi întorceam privirile spre ei eram copleşită de Dragostea Ta.

De multe ori nu am fost gata să împlinesc cererile Tale, care erau totuşi cu privire la binele meu. Tu, în schimb, mereu Ţi-ai aplecat urechea să la asculţi pe ale mele. Îţi mulţumesc pentru cele pe care le-ai împlinit. Îti sunt recunoscatoare pentru că mi-ai trimis o prietenă în care ai pus mult mai mult decât m-aş fi aşteptat eu vreodata să primesc. Îţi mulţumesc pentru Alexandra. Îti sunt recunoscătoare pentru că m-ai ajutat să depăşesc temerile legate de lumea aceasta, în special de stres, dăruindu-mi în schimb pace şi linişte!

Ai spus NU unora, dar Îţi mulţumesc, pentru că înţelepciunea Ta este atât de înaltă faţa de a mea cât este cerul faţa de pămant. Şi aceasta îmi dă siguranţă. Sunt vegheată de un Dumnezeu atât de Înţelept, ce nu ţine seama de nebunia mea, ci îmi pregateşte o cale de scăpare!

Da, Doamne, Tu, numai Tu îmi eşti de-ajuns! Atâta vreme cât Tu eşti Păstorul meu, eu nu voi duce lipsă de nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu